Slayro - 2009-07-28 14:28:00

KOKUUN NO JUTSU
chakra:100
Użytkownik wytwarza małą chmurę deszczu... tylko że ten deszcz to ropa naftowa. Wtedy cel/miejsce jest bardzo łatwopalne.
---

NINPOU: MIZU KAWARIMI
chakra:150
Ninpou: Mizu Kawarimi jest techniką wody. Różni sie trochę od normalnego Kawarimi tym, że po uderzeniu zamiast zamieniać się w kłodę, lub skałę zamieniamy się w kałużę
---

SUITON: MIZURANPPA NO JUTSU
chakra:100
Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.
---

TAIHOUDAN
chakra:1pocisk 50
Jest to proste Jutsu, którego używał profesorek, pracujący dla Orochimaru. W formie potwora wypluwał on z ust pocisk wody, który ranił przeciwnika.
---

SUITON: SUIHACHI
chakra:180
Jutsu Suitona. Polega na tym, że z dłoni wylatuje nam spora ilość wody. Przydatne Jutsu gdy owej wody nie ma w pobliżu, lecz nie każdy potrafiłby wykonać tą technikę.
---

SUITON: TAKITSUBO NO JUTSU
chakra:100
Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.
---

SUITON: SUITENHOUFUTSU
chakra:130
Suiton: Suitenhoufutsu jest techniką Elementu Wody. Ninja najpierw wykonuje pieczęcie powodując że, woda podnosi się od ziemi i może otoczyć cel. Ruiga może wtedy użyć tej wody, by utopić swojego przeciwnika.Można powiedzieć, że nasz przeciwnik znjaduje się wtedy w bańce mydlanej. Ponieważ Ruiga używa wody gruntowej, by utworzyć jutsu, jeżeli jest w skalistym obszarze będzie mieć trudność z wykonaniem tego Jutsu
---

SUITON: SUIKOUDAN NO JUTSU
chakra:200
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.

---

SUITON: MIZUAME NABARA
chakra:170
Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
---

SUITON: DAI UZUMAKI NO JUTSU
chakra:100
Tworzy się na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie.
---

SUISHUU GORUGON
(Najpierw opanować: Suiton, Suiryuuben)
chakra:200
Z dużej kuli wody tworzymy pędzącego wodnego węża. Może on "zjeść" przeciwnika lub zranić. W wężu również(tak jak w Suiton Suiryuuben możemy wypuszczać bicze wodne).
---

SENSATSU SUISHOU
chakra:120
Technika wykonana przy pomocy jednej ręki. Po tupnięciu nogą w wodę, unosi się na małą wysokość. Kolejnym etapem jest przemiana w igły, które z dużą szybkością kierują się do wyznaczonego celu. Przeciwnik tylko przy skoncentrowaniu swojej Chakry z nogach jest w stanie uniknąć tego ataku.
---

MIZU NO TATSUMAKI
Chakra:200
Wokół użytkownika robi się wir wodny. Działa jak bariera. Jeżeli przeciwnik podejdzie za blisko może zostać złapany w wir i wyrzucony z niego. Jutsu to może zostać przerwane jakimś silnym Ninjutsu.
---

MIZU NO MUCHI
chakra:150
Polega na wytworzeniu bicza który całkowicie zrobiony jest z wody. Gdy owinie się przeciwnika, ten bicz może wysyłać małe wyładowania elektryczne które paraliżują przeciwnika.
---

MIZU KAMIKIRI
chakra:130
Mizu Kamikiri jest techniką Elementu Wody. Ninja tupie nogą w ziemię po czym z ziemi wydobywa się strumień wody który jest pod dużym ciśnieniem i może pociąć sporo rzeczy na plasterki, można również poruszać się na tej wodzie i jednocześnie atakować przeciwnika. Strumieni wypuszczamy od 1 do 3
---

MIZU BUNSHIN NO JUTSU
chakra: 70 za 1 klona
Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego. Chakra dzieli się równo pomiędzy użytkownika i klony! Po zniszczeniu klona, nie zużyta chakra wraca do stwórcy.
---

www.pbf-skateboarding.pun.pl www.pokeonline.pun.pl www.falubazogame.pun.pl www.ble.pun.pl www.srk.pun.pl