Naruto-Shinobi-pbf

Naruto-shinobi-pbf twoja droga ninja


#1 2009-07-28 15:11:28

Slayro

Rikudou sennin

Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 155
Punktów :   

Pozostałe ninjutsu

HARIZUSU
chakra:50
Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka. Jest także drugie zastosowanie tejże techniki - hipnoza.
---


Nawanuke no Jutsu
chakra : 30
Technika pozwala uwolnić się z więzów.
---

HENGE NO JUTSU
chakra:20
Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
---

KAWARIMI NO JUTSU
chakra:20
Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
---

KARUTO NO TAYORI
chakra:20
Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
---

KINOBORI NO WAZA
chakra:15
Polega na skoncentrowaniu chakry w stopach i umiejętnym wdrapaniu się na drzewo. Technikę tę wykorzystuje się do nauki kontroli nad chakrą.
---

KOUSHI IKSEN
chakra:10
Polega na tym by skoncentrować małą ilość chakry w zębach i ją wypuścić powodując błysk tych zębów. Im więcej chakry się zbierze tym błysk jest silniejszy.
---

KYOUMEISEN
chakra:100
(Trzeba mieć rękawice taką jak Dosu)
Technika, która wytwarza fale dźwiękowe kontrolowane przez specjalne ramie Dosu. Dodatkowo chakra pozwala na kierowanie tymi falami. W zależności od zamiarów Dosu, jutsu może być kierowane we wszystkie strony. Wytworzony strumień dźwięku dostaje się do ucha ofiary, co sprawia, że zostaje załamany balans. Wróg traci kontrole nad ruchem. Takie fale dźwiękowe z łatwością trafiają do ucha, gdyż w ciało człowieka składa się z 70% z wody. Jest ona dobrym przewodnikiem dźwięku.
---

OIROKE NO JUTSU
chakra:20
Rozwinięcie Henge no jutsu, Naruto nie tylko potrafi zmieniæ swoją postać ale również zachowanie. Tylko jedna osoba, postanowiła się tej techniki nauczyć. Jest nim wnuk Trzeciego Hokage - Konohamaru. Jak sama nazwa wskazuje, osoba używająca tą technikę zamienia się gołą kobietę. Kombinacja pięknego wyglądu i uwodzicielskiego zachowania jak na razie okazała się nie do pokonania!
---

SUIMEN HOKOU NO WAZA
chakra:15
Technika polegająca na skoncentrowaniu chakry i swobodnym chodzeniu po wodzie. Ten typ techniki jest wykorzystywany podczas nauki kontroli nad chakrą.
---

ZANKUUHA
chakra:100
(Trzeba mieć zawory na dłoniach)
Jutsu pozwalające jego użytkownikowi zapanować nad falami dźwiękowymi i ciśnieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion. A dokładnie dzięki urządzeniom wszczepionym w obie dłonie. Poprzez te ramiona użytkownik może stworzyć potężny pocisk mogący niszczyć nawet skały.
---

BIKOU NINJUTSU
chakra:0
Technikę można zaliczyć do tych od szpiegowania. Chowamy się w, lub za jakimś przedmiotem. Musi być taki byśmy mogli spokojnie w niego wejść, lub schować się za nim. Będąc ukrytym np w beczce stojącej obok dwóch rozmawiających shinobi możemy dowiedzieć się ciekawych informacji.
---

KAKUREMINO NO JUTSU
chakra:0
Kolejna technika ''kamuflażu''. Tym razem posiadamy coś w rodzaju płachty. Np możemy mieć płachtę wyglądającą jak płot. Wtedy podchodzimy do płota i nakrywamy się płachtą co wygląda jakbyśmy się wtopili w otoczenie. Można posiadać płachtę z innym ''miejscem''. Technika działa trochę jak peleryna niewitka^^. Lecz w rzeczywistości mało który shinobi dałby się nabrać na to Jutsu.
---

PURIN PURIN NO JUTSU
chakra:50
Puprin Purin, to nowa formacja techniki Oiroke no jutsu. Jest używana przez grupę Konohamru. Każdy z drużyny zmienia się w piękną kobietę. Jest to bardzo dobry przykład tego, że Naruto może jednak kogoś czegoś nauczyć, nawet, jeżeli jest to bzdura. Ta wersja różni się o oryginału stworzonego przez Uzumakiego, bo w tym przypadku, kobiety są ubrane. To nie znaczy, że nikt nie dostanie krwotoku
---

SHINDOU NO JUTSU
chakra:150(Trzeba mieć rękawice taką jak Dosu)
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, ogłuszająca fala dźwiękowa wydobywa się z rękawicy dźwiękowej. Wszyscy w promieniu paru metrów zostają oszołomieni, najsłabsi na jakiś czas zostają unieruchomieni. Skutki tej techniki zależą od wytrzymałości przeciwników, oraz od natężenia dźwięku, im więcej czakry zostanie zużyte przy wykonywaniu techniki, tym głośniejszy jest dźwięk.
---

MAENGAN
chakra:0
Przy pomocy specjalnego urządzenia wypuszczamy pociski z dymem. Technika ma sprawić by ograniczyć przeciwnikowi widoczność by uciec, lub by naszej ofierze było trudniej atakować.
---

KEMURYU
chakra:200
Tym razem ze specjalnego urządzenia wypuszczamy dym w postaci smoka. Smokiem normalnie atakujemy by zjeść przeciwnika, a wtedy trudno mu się oddycha po przez wdychanie dymu.
---

SAKURA FUBUKI NO JUTSU
chakra: ---
(Jutsu to wymaga specjalnych kunai z woreczkami, w których są wybuchowe notki)
Atak wymyślony przez Sakure. Polega na wyrzuceniu kilkunastu kunai z woreczkami. Po uderzeniu w cel woreczki uwalniają notki, które otaczają przeciwnika. Po chwili wybuchają tworząc ogromną eksplozje. Tych karteczek jest naprawdę dużo.
---

HARI TARAKA
Chakra:100
Pomysłowe jutsu wykorzystane przez Ino na egzaminie na chuunina... odcinamy sobie włosy dodajemy do nich chakre i otrzymujemy pułapkę z której nie wyrwie sie tak łatwo (to jutsu jest tylko skuteczne przeciwko geniną i chuunini, osoby o wyszej randze złatwości wydostaną sie z tego jutsu)
---

HORI DAI NO JUTSU
Chakra:100
Dzięki masce gazowej tworzymy zasłone dymną przez którą nic nie widac (no chyba ze jesteśmy posiadaczami jakiegos specjalnego wzroku np Byakugan ) i nic nie czuć (chodzi o węch)
---

YOUJI
chakra:50
Bardzo dobra technika. Istnieją osoby które lubią mieć wykałaczkę zębami i się nią tak jakby bawić. Tutaj ma to zastosowanie bojowe. Otóż wypluwamy naszą wykałaczkę z ust do ataku. Technika jest na tyle dobra, bo wykałaczka leci bardzo szybko i jest cienka co daje, że mało osób zdoła ją zobaczyć. Co dziwne wykałaczką, możemy odbić nawet kunai.
---

TEIKUSSHON NO JUTSU
chakra:120 (Trzeba mieć zawory na dłoniach)
Postać wbija ręce w ziemię i uwalnia dość spore ilości powietrza, są one tak skondensowane, że potrafią przemieścić się pod ziemią. W dowolnym miejscu do ok. 10m od miejsca wbicia rąk, powietrze może wydostać się z pod ziemi, zadając obrażenia stojącej nad nim postaci. Z powietrza może również utworzyć się "poduszka", czyli spęczniała ziemia amortyzująca upadek (chroni przed technikami jak np: Omote Renge)
---

SUIENZOU NO JUTSU
chakra:120
Jakby z rękawa wylatują nam prawie niezauważalne linki którymi można oplątać wroga.
---

SOUSHURIKEN NO JUTSU
chakra:100
Sprytna technika. Rzucamy dwa duże shurikeny. No ta,,,łatwo uniknąć jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne
---

KONBI HEGNE NO JUTSU
chakra:100
Tzw ''wspólna transformacja''. Najczęściej technika wykorzystywana z Summonnem. Polega na tym, że osoba przywołująca wykonuje pieczęć i zastanawia się w co ma się zmienić, a summon wymawia nazwę Jutsu. Niby jak normalne Henge, ale daje to, że można zamieniać się w o wiele większe rzeczy niż w normalnym Henge.
---

JOURO SENBON
chakra:180
Pod pewnym pozorom bardzo dobra technika. Rzucamy w górę parasol, lub parasole w zależności ile ich mamy. Następnie kręcą się one w powietrzu, a z nich lecą tysiące senbonów na naszego przeciwnika. Technika bardzo trudna do uniknięcia gdyż senbony latają w różnych kierunkach. Po zetknięciu z tą techniką wyglądamy jak jeż.
---

GOKAN SAKUSOU
chakra:180
Jutsu polega na tym, że bezzapachowy proszek jest rozprzestrzeniony przez wybuchową notkę. Gdy gaz doleci do przeciwnika/ów, zdezorientuje ich zmysły. Sprawi to, że będą mieli opóźnione reakcje. Czyli gdy nasza ofiara będzie chciała uniknąć ataku może mieć problem z dobrym wymanewrowaniem.
---

ZANKYOKUKUUHA
chakra:250
(Trzeba mieć zawory na dłoniach)
Zdolność specjalna Zaku z wioski Dźwięku. Tak samo jak Zankuuha, powstaje przy wypuszczeniu bardzo dużego ciśnienia z otworków mieszczących się w na dłoniach. Zankyokukuuha jest to finałowa wersja tejże techniki. Efektem końcowym są olbrzymie zniszczenia w terenie. Nikt nie jest w stanie przeżyć tego ataku. Poza Sasuke, który w tym czasie był pod wpływem Crue Seal.
---

SOUSHUUHA
chakra:250
Jest to jedna z technik Chiyo. Wyciągała ona zawieszonych razem na sznurku 10 Kunai, po czym łączyła je ze swoją Chakrą i wystrzeliwała je z dużą szybkością w stronę wroga. Najlepsze w tej technice jest to, że Chiyo może zmienić kierunek Kunai w trakcie lotu, żeby ominęły obronę przeciwnika lub skierowały się na inny cel. Przydatne także do przejmowania kontroli nad innymi rzeczami - gdy Kunai dotknął czegoś, wówczas przy pomocy włożonej w nie Chakry może podpiąć do tego nitki Chakry i kontrolować tę rzecz np. cudzą kukiełkę.
---

SOUSHOURYU
chakra:280
Technika wymagająca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczęci ręczne i przywołuje dwa smoki ze zwojów. Następnie smoki ponownie przyjmują postać scroll'i, tyle, że już rozwiniętych. Teraz użytkownik może korzystać z całego arsenału broni, które kryją w sobie zwoje.
---

SHIKOMI SHINDAN
chakra:0
Element walki wręcz wymagający od ninja specjalnego urządzenia złożonego z paru wylotów, w których umieszczone są zatrute igły. Następnie dzięki naciągnięciu specjalnych linek możliwe jest wystrzelenie igieł.
---

SENPOU: KEBARI SENBON
chakra:150
włosy są wystrzeliwane, prędkość tych włosów jest bardzo szybka i trudno jest je ominąć. Igły z włosów przypominają Senbony.
---

NINGYOUSHIBAI NO KOUTETSU
chakra:200
Technika wymagająca wcześniejszego użycia "Soushouryu". Dzięki strumieniom Chakry użytkownik może z powrotem pozbierać zużyte bronie z podłogi i przygotować się na kolejny atak.
---

NARUTO NINPOCHO: SHIHOU HAPOU SHURIKEN NO MAKI
chakra:0
Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy z klonów rzuca kilki shurikenów tworząc dewastujący atak.
---

MEISAI GAKURE NO JUTSU
chakra:90
Kamuflaż, można przybrać kolory rzeczy obok której się stoi, robiąc się niewidocznym
---

KAWARA SHURIKEN
chakra:130
Dość dziwna technika, która wykorzystuje dachówki/kafelki znajdujące się pod ninja do ataku. Dość ciekawa metoda na zaoszczędzenie shurikenów
---

HARI RAIEN
chakra:150
Twoje włosy rosną ,twardnieją i można ich wtedy używać do ataku
---

GYORAI SHIN
chakra:180
Najpierw shinobi wyrzuca na ziemię kilkanaście gwoździ, które następnie ukrywały się pod poziom gruntu. Gdy niczego nie spodziewający się przeciwnik wszedł na ziemie zaoraną gwoździami, wówczas shinobi przy pomocy Chakry wysuwa je i wbijał w stopy wroga, unieruchamiając go. Gdy to zrobił, wyrzucał resztę gwoździ w stronę przeciwnika mocno go raniąc.
---

FUKUMI HARI
chakra:170
Technika stosowana przez Shizune. Kobieta tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
---

NINPOU: DOKU KIRI
chakra:170
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
---

CHAKRA KYUUIN JUTSU
chakra:0 (zabieramy przeciwnikowi 400)
(Trzeba mieć Kekkei Genkai jak Yoroi)
W/w technika związana jest w zaawansowanym limitem krwi. Pierwszy raz widzimy te jutsu podczas pierwszej, eliminacyjnej walki Chuunin Exam stosowane przez Yoroi'ego. Krótko mówiąc, technika polega na zabieraniu chakry przeciwnikowi. Aby to się udało, potrzebny jest fizyczny kontakt. "Zabrana" chakra nie staje się jednak własnością użytkownika.


http://img228.imageshack.us/img228/9840/rinneganta4dh1.gif
Imię:Flayro                       Klan: Rikudou                              Kekkei Genkai:Rinnegan
Wygląd:Jak na avatarze     Charakter:Dobry                           Ekwipunek: 30xKunai, 30xShuriken
Złoto: Dużo                       Chakra: Dużo                              Demon: nie mam
Pakt:                                Natura chakry:Wszystkie               Słabe Jutsu:Wszystkie
Silne jutsu: wszystkie         Jutsu Klanowe: Wszystkie
Statystyki:
Siła:30                      Zręczność:50                     Szybkość:45                       Reakcja:50
Celność:45                Witalnośc:30                      Kontrola chakry:50
Ciała:
nr 1, Tangou(Ścieżka Boga)                  ATORAKUSHON/PUSSHINGU  KOCHIYO NO JUTSU                                          UKOJIZAI NO JUTSU
http://img391.imageshack.us/img391/3059/25991633aw4.jpg                       http://img84.imageshack.us/img84/6159/atorakushonpusshingunojlf4.jpg  http://img171.imageshack.us/img171/9783/kochiyonojutsuco3.gif  http://img369.imageshack.us/img369/6288/schakradetectingrainnj9.jpg
nr 2, Chikushoudou(Ścieżka Zwierząt)    CHIKAO NO JUTSU         KAMEREON                KOUKAKURUI               MUKADE 
http://img217.imageshack.us/img217/6788/50365339nj7.jpg                       http://img294.imageshack.us/img294/9131/kuchiyosechikaonjutsuah3.jpghttp://img253.imageshack.us/img253/7388/kuchiyosechamelongi7.jpghttp://img261.imageshack.us/img261/7668/painsgiantcrustaceanmo9.jpghttp://img229.imageshack.us/img229/5980/kuchiyosemukadeng8.jpg
Zastępcze za nr 2.                               ZOUFUKU KUCHIYOSE   TORI                               USHI                         PANDA
http://img357.imageshack.us/img357/7462/53947251aw9.jpg                       http://img261.imageshack.us/img261/2599/painsgiantdoggh7.jpghttp://img129.imageshack.us/img129/6192/kuchiyosetoricn4.jpghttp://img398.imageshack.us/img398/1181/painsgiantramlc8.jpghttp://img378.imageshack.us/img378/3015/sgiantpandapu4.jpg
nr 3, Ningendou(Ścieżka Ludzi)             KONPAKU GAIJO                                             nr 4, Jigokudou(Ścieżka Piekła)
http://img384.imageshack.us/img384/6751/68722049vk2.jpg                       http://img137.imageshack.us/img137/9326/painssoulremovaltechniqpk7.jpg                                  http://img100.imageshack.us/img100/4614/72902256cn6.jpg
nr 5, Shuradou(Ścieżka Demonów)            BI-MU NO                     KAIWAN NO HIYA          MISAIRU NO JUTSU
http://img100.imageshack.us/img100/6090/62760788ff2.jpg                       http://img129.imageshack.us/img129/7227/anrokkuherumettoreichakcj5.jpg http://img408.imageshack.us/img408/7421/kaiwannohiyaou1.jpg http://img110.imageshack.us/img110/3306/tekishutsuhirateshagekiub5.jpg
nr 6, Gakidou(Ścieżka Głodnych Duchów)  FUUJUTSU KYUUIN
http://img217.imageshack.us/img217/4394/78118906hq0.jpg                       http://img247.imageshack.us/img247/1764/fuujutsukyuuinmg1.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.badandsexy.pun.pl www.ftstory.pun.pl www.zetateam.pun.pl www.rpgrebelde.pun.pl www.forumgraonaruto.pun.pl